Tilaa uutiskirjeemme

Oletko kiinnostunut saamaan ajankohtaista tietoa järjestämistämme tiedeaktiviteeteista? Vai oletko opettaja, joka haluaa kuulla pajojen varauskalenterin aukeamisesta, kouluille suunnatuista tapahtumista tai opettajien koulutuksista? Tilaa uutiskirjeemme!

Meillä on kaksi uutiskirjettä, joista toinen on suunnattu nimen omaan opettajille ja kouluille ja toinen kenelle tahansa, jota kiinnostaa vapaa-ajan tiedetoimintamme.

Vapaa-ajan uutiskirje sisältää tietoa esimerkiksi tulevista kerhoistamme, leireistämme sekä muista tiedetapahtumista. Tämä kirje lähetetään noin kerran kuussa, ja siinä on aina katsaus sen kuukauden tapahtumiin ja auki tai aukeamassa oleviin kerho- ja leiri-ilmoittautumisiin.

Opettajien kirjeessä kerrotaan niin varhaiskasvatuksen, ala- ja yläkoulun kuin lukion opettajillekin suunnattuja uutisia esimerkiksi tarjoamastamme opetusmateriaalista, kouluille sopivista tapahtumista sekä laitteistolainoistamme. Tätä uutiskirjettä lähetetään hieman harvemmin, juuri silloin kun opettajille asiaa on. Äläkä unohda, että voit opettajana toki tilata vaikka molemmat kirjeemme ja tulla myös osallistumaan vapaa-ajan toimintoihimme.

Vapaa-ajan tiedetoiminnan kirjeen tilaus

Opettajille suunnatun kirjeen tilaus