Prof. Mats Abrahamsson: Challenges in Supply Chain Management – A Post Corona Perspective

Prof. Mats Abrahamsson, Linköping University

Challenges in Supply Chain Management – A Post Corona Perspective

In this update from 15 April 2020, Professor of Logistics Management Mats Abrahamsson, Linköping University, Sweden, explores Supply Chain Management challenges for firms and markets in a post-Corona (COVID-19) perspective. Starting from global trends affecting logistics and SCM, he ends up with 10 principles for post-Corona SCM for firms.

Download the 25-page presentation here.

Prof. Mats Abrahamsson

Mats Abrahamsson is a professor of logistics management at Linkoping University, Sweden. His research focuses on logistics management and business strategy, including dynamic capabilities, supply chain design, reengineering of international marketing channels, and sustainable city logistics. He has been working as a consultant for a large number of Swedish and international companies.

Articles on this website