Publications
Scientific publications
Lemmetyinen, A., Nieminen, L., Aalto, J. & Pohjola, T. (2024). Enlivening a place brand inclusively – evidence from ten European cities. Place Branding and Public Diplomacy. https://doi.org/10.1057/s41254-024-00362-5
Lemmetyinen, A. & Nieminen, L. (2024). Kaupungin brändiin lisää lumovoimaa – yliopiston monta roolia. Teoksessa: Korkeakoulukumppanuudet alueellisen TKI-toiminnan tukena, toim. T.Haukioja & T. Pohjola, Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikön julkaisusarja A. https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-29-9833-3
Stenholm, P., Hytönen, K., Pulkkinen, T., & Heinonen, J. (2024). Income adequacy among creative professionals—An interplay of identities and skills. Creativity and Innovation Management, 33(3), 269-284. https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1111/caim.12591
Conference papers
Stenholm, P. & Heinonen, J. (2024). From creative entrepreneurs’ individual strengths to viability of local creative economy. A paper presented at the 38th RENT Conference, Nantes, 15.11.2024.
Hytönen, K., & Stenholm, P. (2024). I need your help! Antecedents of entrepreneurs’ networking activity. A paper presented at the 22nd Nordic Conference on Small Business Research, Turku 31.5.2024.
Popularized publications (in Finnish)
Pauliina Latvala-Harvilahti December 2024: Konkreettinen malli kulttuuri- ja innovaatiopolitiikan lähentämiseen. Futuuri. Tulevaisuudentutkimuksen asiakastiedote 3/2024
Prof. Jarna Heinonen 7.3.2024: blog post on the University of Turku website: Luovalla taloudella on väliä. https://blogit.utu.fi/utu/2024/03/07/luovalla-taloudella-on-valia/