Konttori Challenge

Innovoi ja ideoi uutta opiskelijatiimissä

Konttori Challenge

Konttori Challenge on mahdollisuus muuttaa maailmaa pienen askeleen verran yhdessä tiiminä. Syksyn 2024 Konttori Challenge keskittyy tuomaan muutosta parempaan liittyen seuraaviin teemoihin: hyvinvointi, kestävyys & vastuullisuus sekä vakaa yhteiskuntakehitys. Näiden lisäksi neljäs teema on avoin, joten se voi koskettaa juuri sitä aihetta, joka sinulla on sydämellä. Missä haluaisit nähdä muutoksen?

1000-5000€ apuraha

Yksi askel kohti ideoiden toteuttamista on apuraha, jonka myönnämme parhaille suunnitelmille. Apurahalla rahoitetaan opiskelijatiimisi toteuttamia projekteja. Projekti voi olla yritysidea, tapahtuma tai hanke. Apuraha tulee suunnata johonkin ideaa edistävään toimintaan, esimerkiksi hankintoihin, prototyypin valmistamiseen, kokeiluihin tai ulkoisien palvelujen hankkimiseen.

Apurahaa voivat hakea kaikki Turun yliopiston alempaa tai ylempää korkeakoulututkintoa ja tieteellisiä jatkotutkintoa suorittavat opiskelijat alasta riippumatta. Apuraha myönnetään opiskelijatiimeille, minimissään kahdelle henkilölle. Opiskelijatiimiin voi kuulua jäseniä myös Turun yliopiston ulkopuolelta.

Hakuaika 01.09.-31.10.2024

Teemat vuonna 2024

• Hyvinvointi
  • Kestävyys & Vastuullisuus
  • Vakaa yhteiskuntakehitys
  • ?

Annetut teemat ohjaavat ideointia kohti ajankohtaisten haasteiden ratkaisemista.

Vuonna 2023 myönnetyt apurahat

• Nordic iGEM Conference 2024, 1000€
  • ERAM Collaborations, 1500€
  • ​​Taiteen ja tieteen rajapinnalla, 1000€