Lähiöhankkeiden asukastilaisuus Pihlavassa

Porin kaupungin ja Turun yliopiston lähiöhankkeet järjestävät asukas- ja tiedotustilaisuuden torstaina 3.3.2022 klo 18.00 Pihlavan vanhan koulun salissa osoitteessa Vanha maantie 2, 28800 Pori.

Pihlavaan kohdistuvat kaupungin Viherpolku- ja yliopiston Kulttuurisuunnistelu-lähiöhankkeet esittäytyvät ja tiedottavat keväällä Pihlavassa järjestettävästä kevättapahtumasta. Tule mukaan ideoimaan tapahtumaa! Kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Turun yliopiston lähiöhanke on avannut kyselyn Pihlavasta.

Vastaa kyselyyn tästä

Järjestäjät: Porin kaupungin Viherpolku-hanke ja Turun yliopiston Kulttuurisuunnistelu-hanke, jotka ovat osa ympäristöministeriön Lähiöohjelmaa 2020-2022. Hankkeet kehittävät ja tutkivat Pihlavaa asuttuna ympäristönä. Yhteistyössä: Porin kaupunki ja Mepon kotipesä ry. Lisätietoja: niilo.rinne@pori.fi