Osallistu: Satakunta kestävän siirtymän mallimaakunnaksi? 27.8. klo 13-16

Satakunta kestävän siirtymän mallimaakunnaksi?
Korkeakoulujen TKI-toiminta alueellisen kestävän siirtymän vauhdittajana

Kestävän siirtymän välttämättömyys koskee kaikkea alueellista toimintaa. Vaikka kestävä ja digitaalinen siirtymä tarjoaa merkittäviä TKI-toiminnan ja elinvoiman kehittämisen mahdollisuuksia alueelle ja yksittäisille yrityksille, se tuo mukanaan myös haasteita. Tervetuloa kuulemaan ja keskustelemaan miten yhteistyö korkeakoulujen kanssa voi auttaa Satakuntaa menestymään tässä kestävän siirtymän murroksessa!

AIka ja paikka: tiistaina 27.8. klo 13-16 Porin yliopistokeskus, Auditorio 125
OHJELMA:

– 13:00 Kahvi
– 13:20 Tervetuloa, Päivikki Kuoppakangas, tutkimuspäällikkö, Turun kauppakorkeakoulun Porin yksikkö (TSE Pori)

– UniSus hankkeen tulokset, Teemu Haukioja & Tuomas Pohjola (TSE Pori)

– 13:40 Anu Lähteenmäki-Uutela, tutkimusprofessori, SYKE
Luontopääomaa ja ekosysteemipalveluja koskeva tutkimustieto alueiden kestävän kasvun tukena

– 14:20 Lasse Peltonen, ympäristökonfliktien hallinnan professori, Itä-Suomen yliopisto (Keynote-puhuja)
Vihreän siirtymän ristiriidat ja ennakoiva konfliktinratkaisu

– 15:00 Artikkelikokoelman esittely:
Korkeakoulukumppanuudet alueellisen TKI-toiminnan tukena: Satakunnan kestävän siirtymän menestystekijät
Kirjoittajina on laaja joukko satakuntalaisia asiantuntijoita.

– Loppusanat

Ilmoittaudu TÄSTÄ LINKISTÄ