Elämästä kertominen ja etiikka -tapahtuma

Elämästä kertominen ja etiikka Ajankohta: ti 29.8. klo 16–20 Paikka: Manilla / Vanha Viinatehdas, Itäinen Rantakatu 64, 20810 Turku Turun yliopiston SELMA-tutkimuskeskus ja Tarinoiden lehto -hanke järjestävät elokuun lopussa Turussa Manillan Vanhalla Viinatehtaalla tapahtuman, jossa pohditaan menneistä elämistä kertomista tieteen ja taiteen keinoin. Iltapäivällä alkavan ohjelman puitteissa pääsemme kuulemaan tutkijoiden ja taiteilijoiden puheenvuoroja sekä näkemään L. Onervasta kertovan Sekasointuja-musiikkimonologin. Tapahtuman päätteeksi järjestämme tilassa vielä runoillan, jossa kuulemme tilaisuuden aiheeseen liittyviä esityksiä. Ohjelma: klo 16 iltapäivän avaus: FT, tutkijatohtori Karoliina Sjö klo 16.20 kirjailija, runoilija Pirkko Soininen klo 16.40 näytelmäkirjailija, dramaturgi Seppo Parkkinen klo 17 Sekasointuja (Teatteri Saaga) klo 18.15 keskustelua päivän teemoista, keskustelijoina Pirkko Soininen, Seppo Parkkinen, Lotta Aakko ja Karoliina Sjö, keskustelua vetää dosentti Maarit Leskelä-Kärki klo 19 runoilta Pidämme esitysten välissä taukoja, tilaisuus päättyy klo 20 Tapahtuma on avoin kaikille, lämpimästi tervetuloa!