Tervetuloa viettämään kanssamme Hurmaavaa syksyä!

Hurma on vuonna 2000 perustettu Turun yliopiston mediatutkimuksen oppiaineen ainejärjestö. Huolehdimme jäsenistömme edunvalvonnasta ja järjestämme monipuolista vapaa-ajan toimintaa. Teemme vuosittain retkiä erilaisiin media-alan tapahtumiin tai saatamme piipahtaa risteilyllä. Bileitä järjestetään niin omalla porukalla kuin yhdessä muiden ainejärjestöjen kanssa. Vuosittain juhlimme muun muassa vappua, laskiaista, kekriä ja Hurman ikiomaa perinnettä, Kain päivää.

Kuva: Hurman arkisto

Mediatutkimuksen ainejärjestö Hurma tarjoaa syksyllä kaikenlaista hupia

Hurman jäsenille ja mediatutkimuksen opiskelijoille tarkoitetut uusien ja vanhojen -bileet järjestetään tänä vuonna 21.9. Mimesiksessä (keltaisessa talossa). Perinteiset kekrit ovat luvassa 2.11. ja pikkujoulut 30.11. Lisäksi selvitellään mahdollisuutta lähteä laivalle mahdollisesti 16.11. Näistä lisää lähempänä ajankohtaa. Seuraa myös tapahtumakalenteria Hurman nettisivuilla.

Hurma uudistaa parhaillaan jäsenmaksukäytäntöä ja päivittää jäsenrekisteriään. Mikäli et ole vielä jäsen, mutta haluaisit liittyä, odota, että laitamme Hurman sähköpostilistalle sekä verkkosivuillemme lisätietoa ja ohjeita aiheesta. Vanhoille jäsenille päivitys ei aiheuta mitään toimenpiteitä.

Lisäksi Hurma kehittää palautejärjestelmäänsä. Informoimme palautejärjestelmän käytöstä myöhemmin syksyllä ja toivomme hurmalaisilta aktiivisuutta palautteen antamisessa, jotta voimme olla vaikuttamassa myös opetukseen liittyvissä asioissa.

Hurman sähköpostilistalle liittyminen

Hurman sähköpostilistan kautta välitetään ensisijaisesti tietoa Hurman omista tapahtumista sekä muusta opiskelijoita kiinnostavasta toiminnasta. Lista on ensisijaisesti tarkoitettu Hurman jäsenille ja mediatutkimusta opiskeleville.

Sähköpostilistalle rekisteröidytään syöttämällä rekisteröintisivulla pyydetyt tiedot ”Subscribing to Hurma” -osioon. Tämän jälkeen saat omaan sähköpostiosoitteeseesi vielä tarkistusviestin, joka sinun täytyy hyväksyä. Listalta eroaminen tapahtuu saman sivun kautta syöttämällä sähköpostiosoitteesi ”Hurma Subscribers” -osion viimeiseen sarakkeeseen ja painamalla ”unsubscribe”-nappia.

Hurman hallitus