Tule suunnittelemaan vaikuttavaa terveysviestintää elokuussa!

Tule mukaan kuulemaan ja suunnittelemaan vaikuttavaa terveysviestintää itsellesi tai tiimillesi tärkeästä aiheesta, ja osallistu inspiroivaan videotyöpajaan!

Hoitotieteen laitos, kieli- ja viestintäopintojen keskus ja kielen ja hyvinvoinnin tutkimuskeskus LaWe yhdessä terveys-, diagnostiikka ja lääkekehitys -temaattisen kokonaisuuden kanssa järjestää terveysviestinnän tutkijoille elokuussa 2024 kaksipäiväisen koulutusseminaarin ja videoworkshopin asiantuntevasta ja vaikuttavasta terveysviestinnästä. Tapahtuma on suomenkielinen. Ensimmäisen päivän luennolle on tilaa kaikille halukkaille, mutta toisen päivän työpajaan otetaan 15 ensimmäistä ilmoittautumisjärjestyksessä.

LUENTO- JA SUUNNITTELUPÄIVÄ

maanantai 12.8.2024 klo 9-15
hybriditoteutuksena
Turun yliopiston kampuksella, paikka tarkentuu myöhemmin

Keynote luento:
Tomas Sjöblom, tiedeviestinnän kouluttaja
Asiantunteva ja vaikuttava terveysviestintä

Päivä sisältää myös koulutusta ja suunnittelua tiede- ja terveysviestinnästä videoiden välityksellä.

VIDEOTYÖPAJA

torstai 15.8.2024 klo 9-15
lähitoteutuksena
Turun yliopiston kampuksella, paikka tarkentuu myöhemmin

Osallistujat toteuttavat lyhyen videon haluamastaan aiheesta. Videot katsotaan yhdessä, ja osallistujat keskustelevat niistä toisiaan sparraten.

Ilmoittaudu mukaan 14.6.2024 mennessä:

Lopullinen ohjelma ja lisätietoja tapahtumasta:

Kouluttaja Tomas Sjöblomista

Tomas Sjöblom on monikanavaisen tutkimusviestinnän rautainen ammattilainen. Ennen nykyistä tehtäväänsä Kelan vastaavana tutkimusviestinnän asiantuntijana Sjöblom työskenteli Helsingin yliopiston sosiaalisen median tiiminvetäjänä. Sjöblom tuntee somen kiemurat läpikotaisin ja tietää, kuinka asiantuntijaprofiilia kannattaa rakentaa ja millainen viestintä tavoittaa kohdeyleisön.

Listätietoja tapahtumasta antavat

Jenny Paananen jekrni@utu.fi