Ilmoittaudu syksyllä alkavaan maksuttomaan projektinhallintakoulutukseen!

Rekry järjestää opiskelijoille maksuttoman projektinhallintakoulutuksen ja -sertifioinnin syksyllä 2024. Koulutukseen sisältyy yhteinen osuus, itseopiskelua ja sertifiointikoe (Projektiammattilaiset ry:n Foundation projektinhallinnan sertifikaatti). Koulutus alkaa lokakuussa ja sertifiointikoe järjestetään joulukuussa. Koulutus ja sertifiointikoe järjestetään etänä ja ovat avoimia Turun yliopiston opiskelijoille kaikista tiedekunnista ja lisäksi työttömänä oleville vastavalmistuneille. Koulutus ja sertifiointi järjestetään suomeksi.

Monet opiskelijoista tulevat työurallaan kohtaamaan projekteja muodossa tai toisessa. Projektinhallintataidot tulevat tarpeeseen, vaikka ei suuntaisikaan rakennusalalle tai konsulttifirmaan. Projektinhallintasertifikaatti onkin arvokas lisä opiskelijan ansioluetteloon.

Ennakkoilmoittautuminen avoinna

Koulutuksen ennakkoilmoittautuminen on jo nyt auki. Ilmoittautuminen ei sido sinua mihinkään, mutta saat tiedon kun tarkempi aikataulu selviää ja voit silloin päättää osallistumisesta.

Huomioi, että koulutuksesta ei saa opintopisteitä. Sertifikaatin lisäksi koulutuksesta saa todistuksen, josta selviää koulutuksen laajuus (vastaa kolmea opintopistettä). Opiskelijan tulee itse selvittää, voiko koulutuksen hyväksilukea opintoihin omassa tiedekunnassa.

Koulutus järjestetään osana Rekryn ART-hanketta. Hanketta rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto.

ENNAKKOILMOITTAUTUMISEEN