Kaipaatko lisää ymmärrystä tiiminne toimivuudesta?

Arvomme yhdelle tiimille maksuttoman Thomas-ryhmäanalyysin!

Thomas-ryhmäanalyysin avulla voit viedä ymmärryksen tiiminne yhteistyöstä ja toimivuudesta uudelle tasolle. Arvomme nyt yhden Thomas-ryhmäanalyysin 5-10 hengen tiimille kaikkien Rekryn uutiskirjeen* tilaajien kesken. Ryhmäanalyysi sopii erinomaisesti esimerkiksi osaksi tiimin kehittämispäivää.

Thomas-ryhmäanalyysissa tarkastellaan tiimin kokonaisuutta ja toimintaa erilaisten ryhmäroolien ja niihin liittyvien vahvuuksien ja rajoitteiden näkökulmasta. Onko tiiminne suurin vahvuus toistenne motivoiminen, uusien innovaatioiden keksiminen vai hyvin organisoitu tehtävien suorittaminen? Entä puuttuuko jotain, joka voisi tehdä tiimistänne vielä menestyksekkäämmän?

Lisäksi ryhmäanalyysin pohjaksi tehtävät henkilökohtaiset työtyylianalyysit auttavat jokaista tiiminne jäsentä ymmärtämään paremmin omaa toimintaansa, kommunikointiaan ja motivaatiotaan.

Thomas International on yksi maailman johtavista henkilöarvioinnin palveluja tarjoavista yrityksistä. Thomasin analyysien avulla hyödynnät henkilöstösi parhaan potentiaalin, tuet työhyvinvointia ja luot edellytyksiä kehittymiselle ja sitoutumiselle. Thomas-analyysimenetelmät ovat kansainvälisesti validoituja.

Analyysin toteuttaa Rekry – Turun yliopiston työelämäpalvelujen Thomas-sertifioidut asiantuntijat.
Analyysin arvo on jopa 3800 €.
Tutustu muihin Thomas-palveluihimme ja asiantuntijoihin täällä.

Tilaa uutiskirje ja osallistu arvontaan

Arvonta suoritetaan 2.5. kaikkien siihen mennessä uutiskirjeen tilanneiden kesken. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Ryhmäanalyysin toteutus:

1. Kukin tiimin jäsen täyttää verkossa analyysin kyselyn, johon menee aikaa noin 10 minuuttia. Kukin tiimin jäsen saa Teamsin/Zoomin välityksellä henkilökohtaisen palautteen omasta profiilistaan. Henkilökohtaisen palautetapaamisen kesto on noin 45 min/hlö.
  2. Koko tiimille järjestetään tilaisuus ryhmäanalyysista sopimuksen mukaan joko etänä tai paikan päällä. Tilaisuuden kesto on 2-3 h tiimin koosta riippuen. Suosittelemme livetilaisuutta, mikäli se vain on mahdollista.

Arvonnan säännöt:

• Arvonta on tarkoitettu kaikille varsinaissuomalaisille yrityksille
  • Analyysiin osallistuvan tiimi voi olla kooltaan 5-10 henkilöä, jotka työskentelevät samassa työyhteisössä.
  • Analyysi toteutetaan sopimuksen mukaan touko-elokuun 2022 aikana ja tarkemmista yksityiskohdista sovitaan yhdessä voittajayrityksen kanssa.
  • Turun yliopiston työelämäpalveluilla on lupa viestiä analyysin järjestämisestä. Analyysin tulokset ovat täysin luottamuksellisia ja mahdollisesta valokuvauksesta sovitaan erikseen.

*Rekry – Turun yliopiston työelämäpalvelut lähettää uutiskirjeen kolme kertaa vuodessa. Uutiskirjeestä saat ajankohtaista tietoa mm. palveluistamme, koulutuksista ja tilaisuuksista sekä yhteistyömahdollisuuksista.