Mikä on asiantuntijuutesi myyntivaltti? Maksuton koulutus 13.10.

Tervetuloa kouluttautumaan maksuttomaan markkinointi- ja brändikoulutukseen asiantuntijuutesi myyntivalteista Hotelli Kakolan Vintti-tilaan torstaina 13.10. klo 9-12.

Koulutuksessa keskitytään oman tarinasi rohkeaan tunnistamiseen ja hyödyntämiseen markkinoinnissa ja osana asiantuntijabrändiäsi. Kasvata luottamustasi omiin kykyihisi ja osaamiseesi ja lisää tietämystäsi erilaisista markkinoinnin, brändäämisen ja tarinankerronnan keinoista.

Kouluttajana Kati Huovinmaa, joka on ammattimentori, muutosjohtaja ja tietokirjailija sekä kysytty luennoitsija. Kati on itse aito esimerkki rohkean muutoksen toteuttamisesta – hänen urapolkunsa on kulkenut taidemuseon johtajasta kouluttautuneeksi ammattimentoriksi ja yrittäjäksi, joka auttaa nyt muita eteenpäin. Kati on alkuperäiseltä koulutukseltaan taidehistorian maisteri Helsingin yliopistosta ja sittemmin hän on valmistunut maisteritason kaupallisista amk-opinnoista pääsuuntanaan liiketalous. Lisäksi hän on sertifioitu Business Mentor.

9.00-10.00 Suolainen pala ja kahvit sekä vapaata verkostoitumista
10.00-12.00 Koulutus

TULO-OHJEET
Kakolan Vintti sijaitsee kerrostalossa sisäpihalla osoitteessa Graniittilinnankatu 2. Rakennus on eri kuin Hotelli Kakola.

Rekry järjestää koulutuksen yhdessä Åbo Akademin ja Varsinais-Suomen Yrittäjien kanssa. Tapahtuma on avoin Turun yliopiston alumneille ja yhteistyökumppaneille.

Paikkoja on rajallisesti – muista perua ilmoittautumisesi jos et pääse paikalle.