Tulossa 2.2.2023: Opiskelijoiden työnhakupäivä

Hei työnantaja! Haluatko kasvattaa tunnettuuttanne yliopisto-opiskelijoiden keskuudessa?

Helmikuussa avautuu tilaisuus tulla kampukselle esittelemään organisaatiotanne opiskelijoille ja solmimaan henkilökohtaisia kontakteja tulevaisuuden tekijöihin.

Rekry järjestää 2.2.2023 Opiskelijoiden työnhakupäivän, jossa on mielenkiintoisten luentojen lisäksi esillä pieni joukko alueen yrityksiä ja muita organisaatioita kertomassa avoimista työ- ja harjoittelupaikoistaan tai sparraamassa opiskelijoita työnhakuun kasvattaen samalla omaa tunnettuuttaan.

Mukaan mahtuu rajallinen määrä organisaatiota, sillä haluamme panostaa tapahtumassa toiminnallisuuteen ja henkilökohtaisiin kohtaamisiin.

Mitä, missä, milloin?

• Opiskelijoiden työnhakupäivä
  • 2.2.2023 klo 10-15
    • 10-13 Organisaatioiden omat pisteet
    • 10-13 CV-kuvausta opiskelijoille
    • 11-12 Rekryn ja yhteistyöyritysten tietoisku: Näit teet toimivan CV:n ja hakemuksen
    • 13-14:15 Eeva Kolu puhuu itsemyötätunnosta
    • Rekryn piste paikalla 10-15
  • Educariumin 1. krs,  Assistentinkatu 5
  • Kohderyhmänä monipuolisesti eri alojen opiskelijoita

Hinta 185 € sisältää:

• Pöytäpaikan tapahtuma-alueelta
  • Virvokkeita
  • Vapaan pääsyn Eeva Kolun luennolle
  • Laajaa näkyvyyttä tapahtuman lisäksi Rekryn viestintäkanavissa
  • alv 0 %

Miten varaudun?

•  Jos organisaatiossasi on tarjolla avoimia työ- tai harjoittelupaikkoja, tämä on loistava tilaisuus kertoa niistä ja tutustua jo potentiaalisiin hakijoihin.
  • Ei kuitenkaan haittaa, jos juuri nyt ei ole paikkoja avoinna; voit tulla myös ennakoivasti kasvattamaan työnantajanäkyvyyttäsi ja kertomaan organisaatiosi tarjoamista mahdollisuuksista yleisellä tasolla.
  • Jokaisella pisteellä on myös jotakin työnhakuun liittyvää toimintaa. Näin saadaan opiskelijat liikkeelle ja aitoja kohtaamisia syntymään!
  • Jos sinulla on valmis idea, minkälaisen tehtävän tai muun toiminnallisuuden voit pisteellänne järjestää, se sopii mainiosti, mutta voimme suunnitella tämän myös yhdessä.

Pilvi Lempiäinen

pilvi.lempiainen@utu.fi