Oikotie työhaastatteluun Rekryn CV-pankin avulla

Rekry tarjoaa työnantajille mahdollisuutta löytää kandidaatteja avoimiin paikkoihin suoraan CV-pankista. Lataamalla oman CV:n JobTeaseriin pääsee mukaan CV-pankista tehtäviin hakuihin. Rekrystä varmistetaan aina opiskelijan kiinnostus paikkaa kohtaan ennen kuin yhteystietoja välitetään työnantajille.

Yleisen kirjallisuustieteen opiskelija Aino-Elina Numminen latasi oman CV:n JobTeaseriin viime tammikuussa. Elokuun alussa hän sai yhteydenoton Pilvi Lempiäiseltä Rekrystä. Tarjolla oli mahdollisuus Edusalon toimipisteessä avoinna olevaan suomen kielen kouluttajan paikkaan.

–  Puhelu tuli yllätyksenä, mutta todella iloisena sellaisena. Rekrytointiprosessi oli kaikin puolin tosi positiivinen kokemus. Jo alusta asti oli selvää, että minun osaamisestani ollaan kiinnostuneita, mikä tuntui mukavalta, Numminen kertoo.

Numminen pääsi suoraan haastatteluun, sai paikan ja aloitti työt heti elokuussa.

– Työt ovat lähteneet hyvin käyntiin. Alkuun tuli aika paljon tietoa kerralla, mutta nyt kaikki sujuu jo kivasti, Numminen toteaa.

 CV:n lataaminen JobTeaserin profiiliin kannattaa

Jos työnhaku on itselle ajankohtaista, kannattaa hyödyntää mahdollisimman monia tapoja ja kanavia. CV:n lataaminen JobTeaseriin on yksi tapa lisätä omia mahdollisuuksia löytää juuri sopiva työ itselle. CV ladataan JobTeaserissa omaan profiiliin. Lisäksi kannattaa päivittää myös muita profiilin tietoja.

– Kannattaa huolehtia, että omassa profiilissa on tuoretta tietoa omasta koulutuksesta, työkokemuksesta ja osaamisesta, jotta osuu varmemmin meidän hakuihin, Lempiäinen kertoo.

Myös Numminen suosittelee CV:n lataamista JobTeaseriin.

– Tuntui tosi kivalta että joku muu hoiti kaiken työpaikan etsimiseen liittyvän byrokratian. Suosittelen kyllä CV-pankkiin liittymistä!

  Kirjaudu JobTeaseriin ja päivitä CV omaan profiiliin