Rekry myönsi 400 euron työelämäpalkinnon P-klubille

Rekryn työelämäpalkintoa haki yhteensä viisi ainejärjestöä. Palkinnon mahdollistavat Rekryn urakummi- ja partneriyritykset, jotka haluavat tukea opiskelijoiden työelämätoimintaa. Tänä vuonna mukana ovat

Owens Corning Paroc, Netello Systems, Laskentatieto, Ellun Kanat, Sitowise, Motivaatiotalo, Varha ja If.

Turun yliopiston Politiikan tutkimuksen klubi ry eli P-klubi valikoitui palkinnon saajaksi aktiivisen tapahtumatoimintansa ansiosta. Lisäksi P-klubi on hyödyntänyt aktiivisesti alumneja toiminnassaan.

– Opiskelemme generalistialalla, missä valmistumisen jälkeen ei ole yhtä oikeaa suuntaa tai tapaa työllistyä. Tästä syystä haluamme tarjota opintojen aikana mahdollisimman kattavan kuvan siitä, mitä tulevaisuudessa voi päästä tekemään,  P-klubin työelämä- ja alumnivastaava Nina Puotila kertoo.

P-klubi on järjestänyt opiskelijoille esimerkiksi ekskursioita, työelämäillan, alumnipäivän, paneelikeskustelun ja minimentorointia. Tapahtumissa on esitelty monia erilaisia valmistuneiden urapolkuja.

– Koemme, että mahdollisimman laaja tieto siitä, mitä tältä alalta valmistuessa voi työelämässä tehdä, antaa myös uskallusta unelmoida niistä erikoisimmistakin urapoluista, Puotila jatkaa.

Rekryn työelämäpalkinto jaettiin nyt toista kertaa. Yhteensä Rekry on jakanut palkinnon avulla ainejärjestöille jo 1000 euroa kannustinrahaa. Seuraavan kerran palkinto jaetaan syksyllä 2024. Hausta tiedotetaan Rekryn nettisivuilla, intranetissä, uutiskirjeessä ja Instagramissa.

Tutustu palkinnon sponsoreihin