Rekryn harjoittelupaikkatietokanta on uudistunut!

Millaisissa työtehtävissä ja missä organisaatioissa harjoittelijat ovat olleet? Katso uudesta harjoittelupaikkatietokannasta!

Rekryn uudistuneeseen harjoittelupaikkatietokantaan on koottu Turun yliopiston opiskelijoiden kotimaan ja kansainvälisiä Erasmus+ -harjoittelupaikkoja vuosilta 2018-2020. Listaa päivitetään vuosittain. Tietokannasta voit löytää esimerkkejä harjoittelun työtehtävistä sekä harjoittelutyönantajista. Tietoja voi suodattaa esimerkiksi pääaineen, tiedekunnan tai työnantajasektorin mukaan, mutta toisaalta tietoja kannattaa tarkastella avarakatseisesti, sillä esimerkiksi pääaine ei ratkaise sitä millaisia tehtäviä voi tehdä. Paitsi että työtehtävät kertovat harjoitteluiden sisällöistä, voit hyödyntää tietokantaa myös valmistumisen jälkeisten mahdollisten työtehtävien hahmotteluun.

Tutustu harjoittelupaikkatietokantaan tästä!