6 hyvää syytä tulla uraohjaukseen

Rekry tarjoaa opiskelijoille ja vastavalmistuneille henkilökohtaista uraohjausta ja kandiopiskelijan työelämäohjausta. Ohjauskeskusteluissa käsitellään monenlaisia asioita, ja keskustelut käsittelevät toisinaan enemmän opintoja kuin työelämää.

Ohjausaikaa varten sinulla ei tarvitse olla mielessä mitään tiettyä uraa. Esimerkiksi nämä kaikki ovat hyviä syitä varata aika kandiopiskelijan työelämäohjaukseen tai uraohjaukseen:

1. Sinulle on epäselvää, minne voit työllistyä valmistumisen jälkeen.

2. Mietit sopivan harjoittelupaikan löytämistä.

3. Olet miettinyt, opiskeletko sittenkään oikealla alalla.

4. Sinun on vaikea pukea sanoiksi, mikä sinua kiinnostaa.

5. Sinun täytyy tehdä valintoja, jotka vaikuttavat tulevaan työuraasi, mutta et ole varma mitä valita.

6. Sinulla on selkeä ajatus siitä, mitä haluat tehdä, mutta et tiedä miten päästä tavoitteeseesi.

Ohjaukseen voi siis tulla ihan kaikenlaisten opintoihin ja työelämään liittyvien kysymysten tai ajatusten kanssa. Palvelut kuuluvat Turun yliopiston opiskelijoille ja vastavalmistuneille ja ovat täysin maksuttomia.

Varaa aika JobTeaserista

Voita varata ajan kandiopiskelijan työelämäohjaukseen ja uraohjaukseen itse suoraan Jobteaserista tai lähettämällä sähköpostia rekry@utu.fi. Aikoja on saatavilla sekä paikan päällä että etänä.

Varaa aika JobTeaserissa

Rekryn uraohjaajat tukenasi