Päivitys: Dies Medievales -konferenssi järjestetään hybridimuotoisena

Parantuneesta koronatilanteesta ja nyt näkyvillä olevista koronarajoitusten lieventämisestä johtuen uskallamme toivoa, että Dies Medievales 2022  -konferenssi voidaan järjestää paikan päällä, mutta varmuuden vuoksi konferenssi järjestetään hybridimuotoisena.

Konferenssin sessiot pidetään Turun yliopiston tiloissa noudattaen yliopiston voimassa olevia ohjeita.

Konferenssiin on mahdollista osallistua joko paikan päällä tai etäyhteyden välityksellä. Kaikki tilat mahdollistavat esitelmien pitämisen etäyhteydellä.

Ilmoittautumiseen on nyt lisätty vaihtoehto: ”I will participate in the conference:  online”. Pyydämme konferenssiin kokonaan etäyhteydellä osallistuvia valitsemaan tämän vaihtoehdon.

Tilavarausten ja teknisten järjestelyjen vuoksi pyydämme kaikkia jo ilmoittautuneita osallistujia ja puhujia ilmoittamaan viimeistään 18.2. osoitteeseen diesmedievales2021@utu.fi, mikäli he osallistuvat etäyhteydellä. Lähtökohtaisesti oletamme jo ilmoittautuneiden osallistuvan paikan päällä. Sairastumisen tai altistumisen takia etäosallistuminen on toki mahdollista myös lyhyemmällä varoitusajalla.

Osallistumismaksu on sama riippumatta osallistumismuodosta. Konferenssi-illallinen järjestetään, mikäli ravintoloiden aukioloajat ja viranomaisten ohjeet sen sallivat. Vahvistamme illallisen järjestämisen 18.2. tilanteen mukaan. Mikäli illallista ei voida koronavirustilanteen vuoksi järjestää, palautamme illallismaksun osallistujille.

Toivotamme kaikki puhujat ja osallistujat Turkuun maaliskuun alussa. Tavoitteenamme on järjestää turvallinen konferenssi ja samalla mahdollistaa suomalaisten keskiajan tutkijoiden kohtaaminen.