Logistinen onnettomuusharjoitus & yritys-viranomaisyhteistyö

21.08.2023

Tervetuloa Turvallisuuskeskuksella järjestettävään työpajaan ja seuraamaan suuronnettomuusharjoitusta!

Aika: Maanantai 21.8.2023 kello 09:00-15:30
Paikka: Turvallisuuskeskus, Ilmailuopistontie 226, 28540 Pori
Ilmoittautuminen: jere.harkonen@pori.fi

Ohjelma

•  Aamupäivällä noin klo 9.00–12.00 Yritysturvallisuuden kehittämisohjelma-hankkeen työpa-jassa käsitellään yritys-viranomaisyhteistyötä sekä esitellään hankkeen aikana syntynyt opas.
  • Iltapäivällä noin klo 12.00–15.30 vastuun ottaa SataDiLogis-hanke, jonka mukana pääsemme seuraamaa logistista suuronnettomuusharjoitusta, jossa mukana ovat vaaralliset aineet.

Lue lisää tilaisuudesta ja tervetuloa! → Kutsu Yritys-viranomaistyopaja ja vaarallisten aineiden onnettomuusharjoitus 21.8.2023

Tilaisuus on osallistujille maksuton, mutta edellyttää etukäteisilmoittautumista.

Yritysturvallisuuden Kehittämisohjelma -hanketta toteuttavat Prizztech Oy, Tampereen yliopiston Porin yksikkö sekä Länsi-Suomen Pelastusharjoitusaluesäätiö. SataDiLogis-hankkeen toteuttajia ovat Turun yliopisto, Tampereen yliopisto sekä Länsi-Suomen Pelastusharjoitusaluesäätiö. Hankkeita rahoittaa Satakuntaliitto EAKR-rahoituksella.