Studia Maritima -yleisöluento: Merioikeuden kansainvälinen yhtenäistäminen – historia ja nykyisyys

03.05.2022

Studia Maritima -yleisöluennot ovat avoin luentosarja kaikille merenkulkualan aiheista kiinnostuneille.

Seuraava luento:

Tiistaina 3.5.2022
Merioikeuden kansainvälinen yhtenäistäminen – historia ja nykyisyys
Peter Sandell, President, Finnish Maritime Law Association – CMI

Klo 12.00 Raumalla, SAMKin auditorio, A-rakennus, Suojantie 2
Klo 16.00 Turussa, Forum Marinumin auditorio, Linnankatu 72

Toukokuun luento toteutetaan ainoastaan lähitilaisuutena, joten siitä ei jaeta tallennetta.

Tutustu kevään 2022 koko ohjelmaan täällä

Keväällä 2022 luennot järjestetään lähitilaisuutena  samana päivänä sekä Raumalla, Merikoulunmäellä että Turussa, Forum Marinumissa. Luennot pidetään maalis-, huhti- ja toukokuussa. Lähitilaisuutena pidettyjen luentojen yhteydessä sisäänpääsy Forum Marinumin museoon puoleen hintaan (Turussa).

Luennoille ei tarvitse ilmoittautua ja tilaisuuksiin on vapaa pääsy.
Studia Maritima -yleisöluennot järjestetään yhteistyössä seuraavien organisaatioiden kesken: Turun yliopiston merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskus, Merenkulkualan opetuksen ja tutkimuksen kannatusyhdistys ry, Forum Marinum, Aboa Mare, Satakunnan ammattikorkeakoulu sekä Länsirannikon Koulutus Oy WinNova/Merenkulku.

Halutessasi voit ilmoittautua allekirjoittaneelle niin lisäämme sinut Studia Maritima -postituslistalle. Näin saat tulevista luennoista suoraan tietoa.

Tervetuloa!

Lisätietoja: suunnittelija Marja Luomanen, puh. 040 779 9485, marja.luomanen@utu.fi