Studia Maritima -yleisöluento: Suunnittelupöydältä laivaksi – laivasuunnitteluprosessit suunnittelutoimiston näkökulmasta

07.02.2023

Seuraava luento:

Tiistai 7.2.2023

Suunnittelupöydältä laivaksi
– laivasuunnitteluprosessit suunnittelutoimiston näkökulmasta

Tiina Kilpi, Design Manager, Elomatic Oy

Klo 12.00 Raumalla, SAMKin auditorio, A-rakennus, Suojantie 2
Klo 16.00 Turussa, Forum Marinumin Ruuma-auditoriossa, Linnankatu 72

Koko kevään ohjelma löytyy täältä.

Keväällä 2023 luennot järjestetään lähitilaisuutena  samana päivänä sekä Raumalla, Merikoulunmäellä että Turussa, Forum Marinumissa. Luennot pidetään helmi-, maalis- ja huhtikuussa. Lähitilaisuutena pidettyjen luentojen yhteydessä sisäänpääsy Forum Marinumin museoon 15%:n alennuksella (Turussa).

Luennoille ei tarvitse ilmoittautua ja tilaisuuksiin on vapaa pääsy.
Studia Maritima -yleisöluennot järjestetään yhteistyössä seuraavien organisaatioiden kesken: Turun yliopiston merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskus, Merenkulkualan opetuksen ja tutkimuksen kannatusyhdistys ry, Forum Marinum, Aboa Mare, Satakunnan ammattikorkeakoulu sekä Länsirannikon Koulutus Oy WinNova/Merenkulku.

Halutessasi voit ilmoittautua allekirjoittaneelle niin lisäämme sinut Studia Maritima -postituslistalle. Näin saat tulevista luennoista suoraan tietoa.

Luentotallenteet ovat katsottavissa kaksi viikkoa tilaisuuden jälkeen osoitteessa utu.fi/mkk.

Tervetuloa!

Lisätietoja: suunnittelija Marja Luomanen, puh. 040 779 9485, marja.luomanen@utu.fi