Varustamobarometri – Rederibarometern 2022 – julkistamistilaisuus

11.01.2023

Vuoden 2022 Varustamobarometri julkistetaan keskiviikkona 11.1.2023 klo 10.00 etätilaisuutena. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen tilaisuutta. Voit ilmoittautua tilaisuuteen tässä linkissä viimeistään 10.1.2023.

Suomen meritse kuljetettavaa ulkomaan tavaraliikennettä koskeva vuosittainen kysely toteutettiin loka-marraskuussa 2022. Raportin esittelevät Sari Repka ja Riitta Pöntynen Merenkulkualan koulutus- ja tutkimuskeskuksesta.

Kommentointipuheenvuoron pitävät:

• Johtaja Pipsa Eklund, Liikenne- ja viestintävirasto Traficom
  • Toimitusjohtaja Tiina Tuurnala, Suomen Varustamot Ry
  • Toiminnanjohtaja Sari Turkkila, Suomen Laivameklarit r.y.

Lisätietoja tiedotustilaisuudesta: Riitta Pöntynen, puh. 040 351 0476, riitta.pontynen@utu.fi

Varustamobarometri – Rederibarometern 2022 on toteutettu yhteistyössä Liikenne- ja viestintävirasto Traficomin, Suomen Varustamot Ry:n, Suomen Laivameklarit r.y:n ja Ahvenmaan maakuntahallituksen kanssa.

Kuva: Pekka Sundberg