Avoimet työpaikat löytyvät nyt JobTeaserista!

Aarresaaren avoimet työ- ja harjoittelupaikat löytyvät jatkossa JobTeaser-palvelusta. Työnantajat ilmoittavat paikkoja JobTeaserissa juuri yliopisto-opiskelijoita varten ja osa paikoista näkyy vain turkulaisille yliopisto-opiskelijoille.

JobTeaser on helppokäyttöinen palvelu, johon kirjaudutaan omilla utu-tunnuksilla. Ensimmäisellä kirjautumiskerralla luodaan oma profiili, jonka avulla saat näkymääsi juuri sinua kiinnostavat työpaikkailmoitukset. Voit myös tilata ilmoitukset uusista paikoista sähköpostiisi. Työpaikat-osiossa voit selata kaikkia ilmoituksia tai hakea paikkoja eri hakukriteereillä.

Jatkossa voit myös varata henkilökohtaisen uraohjausajan Rekryn uraohjaajille JobTeaserin tapaamiset-osiossa. Tarvittaessa ajat voi varata myös puhelimitse numerosta 040 015 3096.  Lisäksi CV-klinikoiden etäpalauteajat voi varata JobTeaserista joulukuusta alkaen.

Ohjeet kirjautumiseen ja profiilin luomiseen opiskelijoille:

1. Kirjaudu utu-tunnuksillasi osoitteessa utu.jobteaser.com.

2. Kirjautuessasi valitse kurssit-valikosta OPISKELIJA / ALUMNIjotta pääset selaamaan työpaikkoja! Ilman tätä valintaa et näe kaikkia paikkoja!

3. Valitse kurssit-valikostamyöstiedekuntasi/laitoksesi. Jos opiskelet useassa eri tiedekunnassa tai laitoksella, valitse se, joka on ajankohtaisin. Valinta ei vaikuta työpaikkoihin, joita näet. Valinnan perusteella sinulle voidaan kohdentaa muita sisältöjä.

4. Seuraavalla sivulla pääset valitsemaan, minkälaisista työpaikoista olet kiinnostunut. Nämä valinnat vaikuttavat siihen, mitä paikkoja sinulle näkyy etusivulla. Voit muokata näitä valintoja myös jälkikäteen ja halutessasi voit selata kaikkia avoimia paikkoja.

Lisää ohjeita JobTeaserin käyttöön löydät täältä.