Hae mukaan projektiosaamisen perusteet -kurssille

Turun yliopisto järjestää perustutkinto-opiskelijoille Projektiosaamisen perusteet -kurssin 26.10.2021 – 30.11.2021.

Projektiosaaminen tuo tekemiseen selkeyttä ja johdonmukaisuutta – oli sitten kyse toiminnan kehittämisestä, tapahtumasuunnittelusta, organisaation muutosten läpiviennistä, opiskelun tavoitteiden saavuttamisesta tai henkilökohtaisen muutoksen toteuttamisesta. Projektiosaaminen on helposti käyttöön otettava työväline. Sillä otetaan haltuun muutostarpeet, työskennellään kohti tavoitetta, lisätään toiminnan taloudellisuutta ja tehokkuutta.

Kurssi on avoin kaikille perustutkinto-opiskelijoille, kurssille otetaan ensisijaisesti maisterivaiheen opiskelijoita. Kurssi toteutetaan sekaryhmänä, jossa on mukana sekä henkilöstöä että maisterivaiheen opiskelijoita. Ohjelmaan otetaan rajattu määrä osallistujia. Muista siis perustella hakemuksessa hyvin, miksi olet kiinnostunut ohjelmasta.

• Projekti työvälineenä
• Projektin suunnittelu
• Projektin toteutus ja johtaminen
• Projektin seuranta ja arviointi

Kouluttaja:
Company Owner, Senior Expert Päivi Korhonen

Opetus toteutetaan englanniksi live-webinaareina verkossa:
• ti 26.10. klo 9.00-10.30
• ti 2.11. klo 9.00-10.30
• ti 9.11. klo 9.00-10.30
• ti 16.11. klo 9.00-10.30

Materiaalit löytyvät myös suomeksi ja oppimistehtävät voit tehdä suomeksi tai englanniksi. Opetus sisältää kirjalliset opintoaineistot sekä oppimistehtävät.

Verkko-oppimisympäristöstä löydät kaikki tarvittavat materiaalit. Osallistujille on oma suljettu teams-ryhmä, jossa osallistujilla on mahdollisuus jatkaa keskustelua webinaarien jälkeen ja niiden välissä.

Hae mukaan viimeistään 14.10.2021: