Ilmoita koulusi mukaan SOLID-tutkimukseen!

Etsimme kouluja mukaan syksyllä 2022 käynnistyneeseen SOLID-tutkimusprojektiin, jossa selvitämme, miten ikätoverit voivat auttaa ja puolustaa kiusaamisen uhreja parhaalla mahdollisella tavalla, ja toisaalta millaisissa tilanteissa puolustaminen voi johtaa negatiivisiin seurauksiin kiusatulle.

Etsimme tutkimukseen luokkia 4–9. Tutkimus toteutetaan lukuvuoden 2023–2025 aikana kolmena 30 min mittaisena kyselynä, jotka täytetään loka-, tammi- ja huhtikuussa.

Haluaako koulusi mukaan SOLID-tutkimusprojektiin? Hienoa! Saat lisätietoja ja ilmoittautumislinkin lähettämällä sähköpostia osoitteeseen solid@utu.fi. Tutkimusprojektiin otetaan mukaan rajallinen määrä kouluja, joten kannattaa ilmoittautua ajoissa.