Hyppy tarinoihin – lukeminen on voimaa -kirjasen julkistamistilaisuus

28.09.2020 13:00 - 14:30

Hyppy tarinoihin jatkuu! Lukeminen on voimaa –kirjasen julkistamistilaisuus järjestetään etäyhteydellä 28.9. klo 13-14.30. Tule tutustumaan kirjasen lisäksi tarinankerrontaan kamishibai-teatterin avulla, kuulemaan kokemuksia iltasatukirjahyllystä päiväkodissa sekä saamaan kirjavinkkejä.

Hyppy tarinoihin – Lukeminen on voimaa -opas tuo innostusta ja inspiraatiota kirjallisuuden ja tarinoiden käyttämiseen alle kouluikäisten lasten kanssa työskenteleville sekä lapsiperheille. Opas on tehty yhteistyössä Open the Door for Reading -hankkeen, Turun kaupungin kirjastopalveluiden sekä IKI-Innovatiivisen kielikasvatuksen kartta ja kompassi –hankkeen (IKI-TARU-osahanke) kanssa.

Kutsu ja ohjelma Hyppy tarinoihin -julkistamistilaisuuteen 28.9.2020

Ilmoittautumislinkki Hyppy tarinoihin -julkistamistilaisuuteen

Materiaali tulee ilmaiseksi ladattavassa muodossa kuudella kielellä IKI-TARU-hankkeen verkkosivuille. Paperiversioita voi hakea esimerkiksi Turun kaupungin kirjastosta.

Lämpimästi tervetuloa julkistamistilaisuuteen!