Ensimmäinen FIREA-tutkimuksen aineistoja hyödyntävä väitöskirja on julkaistu – seuraa väitöstilaisuutta etänä!

Psykologian maisteri Saana Myllyntausta tutki väitöskirjassaan nukkumisessa tapahtuvia muutoksia eläkkeelle siirtymisen yhteydessä. Tutkimuksessa hyödynnettiin sekä FIREA-tutkimuksen kysely- ja liikemittariaineistoja. Myllyntaustan väitöskirja tarkastetaan Turun yliopistossa perjantaina 18.9.2020.

Saana Myllyntausta esittää väitöskirjansa ”Changes in self-reported and accelerometer-based sleep during the transition to retirement” julkisesti tarkastettavaksi Turun yliopistossa perjantaina 18.9.2020 klo 12.15 (Alhopuro-sali, MEDISIINA D, Kiinamyllynkatu 10, 20520, Turku). Vastaväittäjänä toimii professori Göran Kecklund (Tukholman yliopisto) ja kustoksena professori Sari Stenholm (Turun yliopisto). Tilaisuus on englanninkielinen.

Koronavirustilanteen vuoksi väitöstilaisuuden yleisömäärä paikan päällä on korkeintaan 50 henkilöä. Yleisö voi seurata väitöstä etäyhteyden kautta.

Väitöskirjatutkimuksen tuloksista voit lukea tarkemmin Turun yliopiston uutisesta.