FIREA- ja REACT-tutkimuksia hyödyntävä väitöskirja on julkaistu – seuraa väitöstilaisuutta etänä!

Terveystieteiden maisteri Kristin Suorsa tutki väitöskirjassaan paikallaanolossa tapahtuvia muutoksia eläkkeelle siirryttäessä sekä aktiivisuusintervention vaikutusta paikallaanoloon. Tutkimuksessa hyödynnettiin FIREA- ja REACT-tutkimusten liikemittariaineistoja. Suorsan väitöskirja tarkastetaan Turun yliopistossa perjantaina 14.5.2021.

Kristin Suorsa esittää väitöskirjansa ”Sedentary time across the transition to retirement and after an activity tracker intervention” julkisesti tarkastettavaksi Turun yliopistossa perjantaina 14.5.2021 klo 12.15. Vastaväittäjänä toimii tutkimusjohtaja Tuija Tammelin (Likes) ja kustoksena professori Sari Stenholm (Turun yliopisto). Tilaisuus on suomenkielinen.
Koronavirustilanteen vuoksi väitöstilaisuus pidetään etäyhteydellä.

Väitöstutkimuksen tuloksista voit lukea tarkemmin Turun yliopiston uutisesta.