Asiakaslähtöisyydellä parempaa asiakaskokemusta
Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen tilaisuuteen 22.9.2022 klo 14–16!
Asiakaslähtöisyydellä parempaa asiakaskokemusta
Asiakkaallesi syntyy väistämättä kokemus yrityksestäsi – asiakaskokemuksen tuottaminen on pitkälti sinun käsissäsi! Asiakaslähtöisellä toiminnalla sinulla on paremmat edellytykset tuottaa positiivisia asiakaskokemuksia, pitkäaikaisia asiakaskumppanuuksia sekä kannattavaa liiketoimintaa nyt ja tulevaisuudessa.
Tilaisuuden tavoitteena on auttaa sinua:
- ymmärtämään asiakaslähtöisyyden merkityksen
- kuuntelemaan asiakkaitasi
- kehittämään toimintaasi paremmin vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin
Voit osallistua paikan päällä Porin yliopistokeskuksessa (Pohjoisranta 11 A, Pori, Backstage 3 krs.) tai etäyhteydellä. Linkki etäyhteydellä ilmoittautuneille lähetetään tilaisuutta edeltävänä päivänä sähköpostitse.