Asiakaslähtöisyys: Miten ymmärrän asiakkaitani ja hänen asiakaskokemustaan paremmin?

01.02.2023 18:00 - 20:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen asiakaslähtöisyyttä käsittelevään fokusryhmätapahtumaan!

Asiakaslähtöisyydellä parempaa asiakaskokemusta!

Asiakkaallesi syntyy väistämättä kokemus yrityksestäsi – asiakaskokemuksen tuottaminen on pitkälti sinun käsissäsi! Asiakaslähtöisellä toiminnalla sinulla on paremmat edellytykset tuottaa positiivisia asiakaskokemuksia,pitkäaikaisia asiakassuhteita ja -kumppanuuksia sekä kannattavaa liiketoimintaa nyt ja tulevaisuudessa.

Tilaisuuden tavoitteena on auttaa sinua:

• ymmärtämään asiakaslähtöisyyden merkityksen
  • kuuntelemaan asiakkaitasi
  • kehittämään toimintaasi paremmin vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin

Puhujat

Illan teemaan johdattelevat tutkimuspäällikkö Riikka Franzén Turun yliopiston kauppakorkeakoulusta ja hallintopäällikkö Johanna Aalto Pyhäjärvi-instituutista.

Riikan osaamiseen kuuluu uudet liiketoimintamahdollisuudet ja niiden luominen, naisyrittäjyys, yrittäjyyden opetus. Riikka on toiminut pitkään Turun kauppakorkeakoulussa erityisesti pienten yritysten kehittämisen parissa.

Johannan osaamisalueita ovat mm. palvelumuotoilu, brändit ja aluekehittäminen. Pyhäjärvi-instituuttisäätiö on toiminut alueella yli 30 vuotta kestävän ruokaketjun, vesistöjen ja vesiensuojelun sekä bio- ja kiertotalouden aloilla.

Osallistuminen

Tapahtuma järjestetään Alvar Aallon suunnittelemassa Kauttuan Ruukinpuiston Jokisaunassa 1.2.2023 klo 18-20. Ilmoittauduthan 30.1.2023 mennessä sivun alareunan linkistä.

Kauttuan Jokisauna
Sepäntie 1