Brändin rakentaminen

25.08.2022 14:00 - 16:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen tilaisuuteen 25.8. klo 14-16!

Yrittäjänä voit hyödyntää oman yritykseni brändiä tuoden esiin samalla oman osaamisesi ja hyödyt asiakkaalle. Vastuullinen brändimarkkinointi voi edistää liiketoimintaasi ja tehdä sinusta oman toimialueesi edelläkävijän. Positiivisen mielikuvan luominen saattaakin olla helpompaa kuin olet ehkä ajatellut. Tule mukaan tilaisuuteen kuulemaan ajankohtaisesta teemasta, aiheeseen johdattelee apulaisprofessori, KTT Kati Suomi Turun kauppakorkeakoulun Porin yksiköstä. Tilaisuudessa tehdään myös yhteinen käytännönläheinen harjoitus teemaan liittyen.

Voit osallistua paikan päällä Porin yliopistokeskuksessa (Pohjoisranta 11 A, Pori, Backstage 3 krs.) tai etäyhteydellä. Linkki etäyhteydellä ilmoittautuneille lähetetään tilaisuutta edeltävänä päivänä sähköpostitse.

Ilmoittaudu tästä