Digitaalisuus tuotteissa ja palveluissa

12.05.2022 14:00 - 16:00

Tilaisuudessa keskustellaan yritysvastuullisuuden edistämisestä digitaalisuuden kautta. Asiantuntijapuheenvuoron tulee pitämään Greenstep Oy. Puheenvuorossa avataan digitaalisuuden roolia liiketoiminnan kehittämisen näkökulmasta (palvelut, digitaalinen lisäarvon tuottaminen muiden tuotteiden tai palveluiden lisänä). Pohdimme myös digitaalisuutta apukeinona liiketoimintaprosessien vahvistamiseen sekä sen roolia yrityksen viestinnässä erityisesti strategian ja vastuullisuuden ydinviestien osalta. Kuulemme myös digitaalisista työkaluista, joita hyödyntää vastuullisuuden kehittämiseen. Tilaisuus on suunnattu erityisesti mikro- ja pienille yrityksille. Osallistua voit paikan päällä Porin yliopistokeskuksessa tai etäyhteydellä. Linkki etäyhteydellä osallistumiseen lähetetään tilaisuuttaa edeltävänä päivänä 11.5.

Ilmoittautuminen:

Tilaisuuden järjestää HYBRIDI-hanke, jota toteuttavat Turun yliopiston kauppakorkeakoulun Porin yksikkö ja Oulun yliopiston Mikroyrittäjyyskeskus MicroENTRE. Hanketta rahoittaa Euroopan sosiaalirahasto ja rahoituksen on myöntänyt Keski-Suomen ELY-keskus.