Ensiaskeleet yritysvastuullisuuteen

19.01.2023 14:00 - 16:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen Ensiaskeleet yritysvastuullisuuteen -vertaisryhmätapahtumaan!

Vastuullisuudella tulosta!

Kouluttajana Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutin tutkimusjohtaja Anna-Mari Simunaniemi, joka kertoo yritysvastuullisuuden teemoista (ympäristövastuu, taloudellinen vastuu, sosiaalinen vastuu) ja vastuullisuuden viestinnästä erityisesti mikroyritysten näkökulmasta. Mitä eri osa-alueet käytännössä tarkoittavat? Mistä aloittaa vastuullisuuden nykytilan arviointi ja tavoitteiden asettamisen? Arvot ja vastuullisuus: kuinka esiintuoda vastuullisuutta viestinnässä? Työpajassa pääset alkuun oman yrityksesi vastuullisuuden tunnistamisessa ja tutustut raportoinnin perusteisiin käytännönläheisesti.

Puhuja

Anna-Mari Simunaniemi, Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutin tutkimusjohtaja.

Osallistuminen

Paikan päällä (Porin yliopistokeskus, Backstage (Pohjoisranta 11 A, Pori, 3. krs)) TAI etäyhteydellä (MS Teams) (osallistumislinkki lähetään tapahtumaa edeltävänä päivänä).

Ilmoittaudu