Hiilijalanjälki ja hiilikädenjälki

20.04.2023 14:00 - 16:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen ilmastovastuullisuutta käsittelevään vertaisryhmätapahtumaan! Ilmoittauduthan etukäteen 17.4.2023 mennessä sivun alareunan linkistä.

EU on asettanut tavoitteen olla hiilineutraali vuoteen 2050 mennessä ja Suomen hiilineutraaliustavoitteet ovat tätäkin intohimoisempia. Osittain tämän vuoksi, yritystoiminnan tuottama hiilijalanjälki ja ympäristövaikutukset tulevat jatkossa kiinnostamaan eri sidosryhmiä yhä enemmän. Yritysten on tärkeää ymmärtää, mistä heidän toimintansa osa-alueista syntyy kasvihuonekaasupäästöjä ja millä tavoin näitä päästöjä on mahdollista vähentää.

Puhuja

Kouluttajana vastuullisuusasiantuntija Hanna Kämäräinen Greenstep Oy:n Sustainability Services -liiketoiminnasta.

Osallistuminen

Osallistua voit joko

• Paikan päällä: Porin yliopistokeskus, Pohjoisranta 11 A, Backstage (3 krs.)
    tai
  • Etäyhteydellä: MS Teams (osallistumislinkki lähetään ilmoittautuneille tapahtumaa edeltävänä päivänä).

Ilmoittaudu