Laatu vastuullisuuden työkaluna

10.11.2022 14:00 - 16:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen Laatu vastuullisuuden työkaluna -fokusryhmätapahtumaan!

Tämän torstain teemana pohdimme laatua vastuullisuuden toteuttajana. Mitä se tarkoittaa omalle yrityksellesi ja ennen kaikkea mikä sen merkitys on asiakkaalle?

Perehdymme laatuajattelun sanoittamiseen ymmärrettäväksi sanomaksi sidosryhmille. Opit myös miten voit mitata laatua vaivattomasti ja järkevästi omassa liiketoiminnassasi.

Aiheeseen meitä johdattaa yliopisto-opettaja Anu Ikonen-Kullberg Turun yliopiston kauppakorkeakoulusta. Koulutukseen liittyy tehtäväosuus jonka tuotoksen voit suoraan soveltaa oman yrityksen toiminnassa.

Osallistuminen

Paikan päällä (Porin yliopistokeskus, Backstage (Pohjoisranta 11 A, Pori, 3. krs) TAI Etäyhteydellä (MS Teams) (Osallistumislinkki lähetään tapahtumaa edeltävänä päivänä)

ILMOITTAUDU TÄSTÄ LINKISTÄ