Miten yritykseni toimii ympäristövastuullisesti?

16.02.2023 14:00 - 16:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen yrityksen ympäristövastuullisuutta käsittelevään vertaisryhmätapahtumaan! Ilmoittauduthan etukäteen sivun alareunan linkistä.

Ympäristövastuullisuus on ollut viime vuosien yksi puhutuimmista aiheista, kun ihmiskunta pyrkii löytämään ratkaisuja ilmastonmuutoksen ja luonnon monimuotoisuuden vähenemisen hillitsemiseksi. Ympäristövastuullisuus koskettaa monella tapaa erityisesti yrittäjiä ja yrityksiä. Liiketoiminnan näkökulmasta ympäristöasioiden merkitys tulee todennköisesti korostumaan tulevaisuudessa yhä enemmän, tuoden mukanaan velvoitteita ja riskejä, mutta myös mahdollisuuksia.

Puhuja

Kouluttajana erikoistutkija Ulla Lehtinen Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutista.

Osallistuminen

Osallistua voit joko

• Paikan päällä: Porin yliopistokeskus, Pohjoisranta 11 A, Backstage (3 krs.)
    tai
  • Etäyhteydellä: MS Teams (osallistumislinkki lähetään ilmoittautuneille tapahtumaa edeltävänä päivänä).

Ilmoittaudu