Suunnitelma oman osaamisen kehittämiseen

15.03.2023 15:00 - 17:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen oman osaamisen kehittämistä käsittelevään fokusryhmätapahtumaan! Ilmoittauduthan etukäteen 13.3.2023 mennessä sivun alareunan linkistä.

Osaaminen on yrityksen tärkein voimavara, joka vahvistaa yrityksen kilpailu- ja toimintakykyä. Yrityksen toimintaympäristössä tapahtuvat muutokset asettavat myös paineita osaamisen kehittämiselle. Oman alan koulutuksen lisäksi saattaa olla tarve täydentää osaamista esimerkiksi uudesta teknologiasta, johtamisesta tai markkinoinnista. Työpajassa laaditaan yrittäjäkohtainen suunnitelma oman osaamisen kehittämiseksi. Mitä lisäarvoa tuotamme asiakkaillemme, mihin osaamiseen kyky perustuu? Tärkeintä on tunnistaa omat vahvuudet, kehittymistarpeet ja itselle parhaiten soveltuvat tavat hankkia osaamista.

Puhuja

Eeva Leinonen
Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti

Osallistuminen

Osallistua voit joko

• Paikan päällä: Porin yliopistokeskus, Pohjoisranta 11 A, huone 225 (2 krs.)
    tai
  • Etäyhteydellä: MS Teams (osallistumislinkki lähetään ilmoittautuneille tapahtumaa edeltävänä päivänä).