Päätöstilaisuus

15.11.2023 12:00 - 16:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen päätöstilaisuuteen! Tilaisuus järjestetään Villa Ruskassa. Ohjelmassa on mielenkiintoisia puheenvuoroja ja rentoa jutustelua tarjoamamme salaattibuffetin ohessa. Tilaisuuden keynote-puhujana on yrittäjä, mediapersoona Anna Perho. Tilaisuus on maksuton.

Anna Perho on mediayrittäjä ja valmentaja, jolla on lähes 30 vuoden kokemus pienyrittämisestä. Valmentajana Perho on erikoistunut erityisesti itsensä johtamisen, vuorovaikuttamisen ja henkisen resilienssin vahvistamisen teemoihin. Perhon puheenvuoro käsittelee vastuullisuutta yksilötasolla: mikä on vastuullista itsensä johtamista? Millaisiin asioihin rajallisilla resursseilla varustetun pienyrittäjän kannattaa keskittää vastuullisuustekonsa? Miten vastuullisuutta toteutetaan pienen yrityksen ydintekemisessä niin, että fokus pysyy oikeissa asioissa?

OHJELMA:

12:00 Avaussanat ja hankkeen järjestäjien lyhyet kommentit:

Riikka Franzén (Turun yliopisto)

Vanessa Campos (Universitat de València)

Päivikki Kuoppakangas (Turun yliopisto)

13:00  Osallistujayritys: Huhtaware Oy

13:10 Salaattibuffet ja verkostoitumista

13:50 Osallistujayritys: Unelmaneliöt

14:00  Asiantuntijapuheenvuoroja:

Anna-Mari Simunaniemi (Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti)

Veera Forsbacka (Kauppakeskus Puuvilla)

14:30  Kahvia ja vapaata seurustelua