Sähköinen taloushallinto ja talouslukujen tulkinta

16.06.2022 14:00 - 16:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen tilaisuuteen 16.6. klo 14-16. Vastuullisen liiketoiminnan kulmakivenä toimii yrityksen kannattavuus. Kannattavuuden hallinta ja talouden ymmärtäminen auttavat yritystä toimimaan kokonaisvaltaisesti vastuullisesti. Päivän tavoitteena on pohtia yrityksen talouden eri näkökulmia ja sitä, kuinka ne vaikuttavat yrityksen kannattavuuteen. Toisaalta myös lisätä kiinnostusta talouden raportteihin ja lukuihin. Sähköinen taloushallinto luo mahdollisuudet talouden lähes reaaliaikaiseen seurantaan ja auttaa yritystä reagoimaan muutoksiin nopeasti. Aiheeseen meitä johdattaa Anu Ikonen-Kullberg Turun yliopiston kauppakorkeakoulusta. Voit osallistua paikan päällä Porin yliopistokeskuksessa (Pohjoisranta 11 A, Pori, Backstage 3 krs.) tai etäyhteydellä. Linkki etäyhteydellä ilmoittautuneille lähetetään tilaisuutta edeltävänä päivänä sähköpostitse.

Ilmoittaudu mukaan tästä: https://link.webropolsurveys.com/S/C8C1DF294ACFBFC8