Työhyvinvointisuunnitelman laatiminen

08.02.2023 14:00 - 16:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen työhyvinvointia käsittelevään fokusryhmätapahtumaan! Ilmoittauduthan etukäteen sivun alareunan linkistä.

Yrittäjän ja työntekijöiden työhyvinvointi ja työkyvyn ylläpitäminen on osa vastuullista yrityksen johtamista

Miten yrittäjän osaamiset, työhyvinvointi ja yrityksen tuottavuus liittyvät yhteen? Kuinka yrityksen selkeä strategia ja tavoitteet auttavat yrittäjää keskittämään omaa tekemistään tärkeimpiin asioihin laiminlyömättä omaa jaksamistaan?

Työpajassa tutustutaan yrittäjän omasta työhyvinvoinnin ja työkyvyn tukemisen keinoihin. Osallistuja saa työpajasta pohjan oman työhyvinvointisuunnitelmansa laatimiseen. Koulutusmateriaaleina käytetään mm. verkosta löytyviä Mars matkalle – Yrittämisestä virtaa! -terveyden edistämisen suosituksia sekä Mikroyrittäjän työkirjaa hyvään elämään.

Puhujat

Kouluttajana mikroyrittäjyyden tutkimusjohtaja Anna-Mari Simunaniemi Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutista.

Osallistuminen

Osallistua voit joko

• Paikan päällä: Porin yliopistokeskus, Pohjoisranta 11 A, PLoP-tila (huone 258, 2 krs.)
    tai
  • Etäyhteydellä: MS Teams (osallistumislinkki lähetään ilmoittautuneille tapahtumaa edeltävänä päivänä).