Vastuulliset energiaratkaisut mikroyrittäjän näkökulmasta

13.09.2023 14:00 - 16:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen vastuullisia energiaratkaisuja käsittelevään vertaisryhmätapahtumaan!

Vastuullisella ja puhtaalla energiantuotannolla on keskeinen rooli ilmastonmuutoksen hillinnässä ja hiilineutraali Suomi 2035 -tavoitteeseen pääsyssä. Uusiutuvan energian osuus kasvaa meneillään olevan energiamurroksen myötä. Miten tämä vaikuttaa pienyrityksiin ja toisaalta, mitä pienyritykset voivat itse tehdä pienentääkseen oman energiankäyttönsä ilmastovaikutuksia?

Ilmoittauduthan etukäteen 11.9.2023 mennessä sivun alareunan linkistä.

Puhuja

Kouluttajana ympäristövastuullisuuden asiantuntija Roosa Jokisuu-Pärnänen Greenstep Oy:n Sustainability Services -liiketoiminnasta.

Osallistuminen

Osallistua voit joko

• Paikan päällä: Porin yliopistokeskus, Pohjoisranta 11 A, Porin yliopistokeskus NH 231 (2 krs.)
    tai
  • Etäyhteydellä: MS Teams (osallistumislinkki lähetään ilmoittautuneille tapahtumaa edeltävänä päivänä).

Ilmoittaudu