Vastuullisuuden osoittaminen sertifikaateilla

16.03.2023 14:00 - 16:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen vastuullisuuden sertifikaatteja käsittelevään fokusryhmätapahtumaan! Ilmoittauduthan etukäteen 13.3.2023 mennessä sivun alareunan linkistä.

Puheenvuoroissa kerrotaan yleisistä toiminnan laatua, ympäristöjohtamista tai turvallisuutta tukevien sertifikaattien ja toimiajakohtaisten sertifikaattien merkityksestä yrityksen toiminnassa. Esityksessä kerrotaan myös siitä, miten nämä liittyvät vastuulliseen liiketoimintaan ja niiden soveltamisesta yksinkertaisella tavalla mikroyrittäjien toiminnan tueksi. Pienin askelin kohti vastuullista liiketoimintaa sidosryhmien odotuksiin vastaavalla tavalla.

Puhuja

KTM Susanna Oravainen
Greenstep Oy

Osallistuminen

Osallistua voit joko

• Paikan päällä: Porin yliopistokeskus, Pohjoisranta 11 A, Backstage (3 krs.)
    tai
  • Etäyhteydellä: MS Teams (osallistumislinkki lähetään ilmoittautuneille tapahtumaa edeltävänä päivänä).