Vastuullisuudesta viestiminen

01.03.2023 14:00 - 16:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen yrityksen vastuullisuuden viestintää käsittelevään vertaisryhmätapahtumaan! Ilmoittauduthan etukäteen 26.2.2023 mennessä sivun alareunan linkistä.

Yhä useampi asiakas on kiinnostunut yrityksen toiminnan, tuotteen ja palvelun vastuullisuudesta mikä on osaltaan myös kasvattanut rahoittajien kiinnostuksen vastuullisia liikeideoita kohtaan. Osa yrityksistä on kuitenkin syyllistynyt niin sanottuun viherpesuun joka on osaltaan pienentänyt asiakkaiden ja rahoittajien luottoa yritysten vastuullisuuslupauksia kohtaan.

Tässä työpajassa käymme käytännönläheisesti lävitse yrityksen liikeidean vastuullisuuden markkinoinnin keskeisimmät osa-alueet. Opit ymmärtämään, miten voit kehittää yrityksesi vastuullisuustoimintaa ja markkinoida vastuullisuustoimintaasi uskottavasti erottuaksesi eduksesi asiakkaille ja rahoittajille.

Puhuja

Peetu Virkkala
Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutti

Osallistuminen

Osallistua voit joko

• Paikan päällä: Porin yliopistokeskus, Pohjoisranta 11 A, Backstage (3 krs.)
    tai
  • Etäyhteydellä: MS Teams (osallistumislinkki lähetään ilmoittautuneille tapahtumaa edeltävänä päivänä).