Vastuullisuusviestintää taidolla ja tunteella – Kuinka rakennan vastuullista brändiä viestinnän keinoin?

15.02.2023 18:00 - 20:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen vastuullisuusviestintää käsittelevään fokusryhmätapahtumaan! Ilmoittauduthan etukäteen sivun alareunan linkistä.

Kehitä liiketoimintaasi vastuullisuusviestinnällä

Tervetuloa oppimaan, kuinka rakennat onnistuneen vastuullisuusviestinnän peruspilarit. Tutustumme tunteiden markkinoihin, brändiin sekä siihen mistä asioista vastuullisuusviestintä koostuu. Luentoa rytmittävät erilaiset yksin tai pareittain tehtävät tehtävät, joissa muokkaat oman yrityksesi viestintäsuunnitelmaa. Saat uusia ideoita ja palautetta brändisi kehittämiseksi. Sisällöt sopivat sekä henkilö- että yritysbrändiin.

Puhujat

Koulutuspäällikkö Päivi Lohikoski, Oulun yliopisto, Kerttu Saalasti Instituutti

Osallistuminen

Tapahtuma järjestetään Alvar Aallon suunnittelemassa Kauttuan Ruukinpuiston Jokisaunassa 15.2.2023 klo 18-20.

Kauttuan Jokisauna
Sepäntie 1