Yrityksen vastuullisuussunnitelman aloittaminen

26.01.2023 14:00 - 16:00

Tervetuloa HYBRIDI-hankkeen Ensiaskeleet yritysvastuullisuuteen -fokusryhmätapahtumaan!

Vastuullisuudella tulosta!

Tapaamisessa laaditaan yrityskohtainen vastuullisuussuunnitelma, jonka avulla sinun on yrittäjänä mahdollisuus oppia käytännönläheisiä ratkaisuja vastuullisuuden kehittämiseen. Suunnitelman avulla yrityksesi on helppo erottautua kilpailijoista vastuullisena yrityksenä ja lisäksi yritykselläsi on mahdollisuus edistää kilpailukykyä ja mainearvoa vastuullisuuden kautta. Tilaisuudessa saat myös valmennusta ja palautetta suunnitelman työstämiseen.

Lue lisää vastuullisuudesta ja sen hyödyistä liiketoiminnassa: https://vastuullisuusvalmennus.fi/

Puhuja

Tilaisuudessa valmentajana toimii ViVa-hankkeen projektipäällikkö Jaana Jeminen Oulun yliopiston Kerttu Saalasti Instituutista.

Osallistuminen

Paikan päällä (Porin yliopistokeskus, Backstage (Pohjoisranta 11 A, Pori, 3. krs)) TAI etäyhteydellä (MS Teams) (osallistumislinkki lähetään tapahtumaa edeltävänä päivänä).

Ilmoittaudu