Yrityksen ydintarinan tunnistaminen – vastuullisuudesta elämys!

19.05.2022 09:00 - 11:00

Tarinallistaminen tuo yritysten viestintään elämyksellisyyttä, inhimillisyyttä ja tehoa. Vastuullisuusviestinnän ei tarvitse olla vain sääntöjä ja ohjeita vaan elämyksellinen osa asiakaskokemusta, osallistavaa ja innostavaa. Tässä verkkokoulutuksessa opit, mitä tarinallistaminen on ja miten voit hyödyntää sitä omassa toiminnassasi. Kuulet esimerkkejä tarinallistamisesta ja vinkkejä siihen, miten hyödynnät tarinallistamista myös vastuullisuusviestinnässä.

Tilaisuudessa tutustutaan Stooripuu-menetelmään, jonka avulla jokainen voi lähteä tunnistamaan oman yrityksen ydintarinan elementtejä liiketoiminta-, asiakas- ja arvolähtöisesti, ja aikaa on myös keskustelulle ja kysymyksille. Kouluttajana on tarinallistamisen pioneeri Anne Kalliomäki Tarinakone Oy:sta.

Anne on tuottanut yli sata elämyksellistävää ydintarinaa erilaisille yrityksille ja organisaatioille liiketoiminnan tueksi. Hän on kirjoittanut myös palkitun tietokirjan kehittämästään tarinallistamisen menetelmästä. Lisätietoja ja ilmainen tarinallistamisen opas: www.tarinakone.fi.

Ilmoittautuminen 12.5.2022 mennessä:

Ilmoittautuneille toimitetaan Zoom-linkki, Stooripuu-kuva ja ohjeet, miten valmistautua koulutukseen.