EKKO-tutkijat mukana kouluttamassa kieltenopettajia

EKKO-hankkeen tutkijoita osallistuu kouluttajina Turun yliopiston Kieli- ja käännöstieteiden laitoksen järjestämään Kieliä ikä kaikki -täydennyskoulutukseen huhti-toukokuun aikana. Koulutus on suunnattu kaikille, ketkä työskentelevät kielten opetuksen parissa ja jokaiselle koulutusviikonlopulle on valittu omat teemansa. 6.–7.5.2022 koulutuksen teemana on Kestävä kehitys ja digitalisaatio kielen oppimisessa ja opettamisessa. Minna Maijala toimii hankkeen vastuullisena johtajana ja lausuu alkusanat molempien päivien aluksi.

Katja Mäntylä osallistuu perjantaina 6.5.2022  pidettävään luentoon Suuntana 2050: Kielen oppiminen ja opettaminen.

Salla-Riikka Kuusalu luennoi ja  ohjeistaa  työpajatyöskentelyä kestävän kehityksen edistämisestä kieltenopetuksessa lauantaina 7.5.2022.

Koulutuksen tarkemman ohjelman löydät täältä.