Tutustuminen Arcanumiin ja Turun yliopiston seniorit ry:n perustamiskokous pe 21.4.2023

Tervetuloa perjantaina 21.4.2023 tutustumaan ensin Arcanumiin sekä osallistumaan sen jälkeen Turun yliopiston seniorit ry:n perustamiskokoukseen.

Dekaani, digitaalisen kulttuurin professori Jaakko Suominen esittelee uudistettua Arcanumia. Kokoontuminen Arcanumin ala-aulassa pe 21.4. klo 13.00.
Ilmoittautuminen tutustumiskierrokselle Pirjolle (pirjo.somerkoski(at)dnainternet.net) viimeistään ke 19.4.2023. Tilaisuus on ainoastaan eläkeläiskerhon jäsenille.

Kutsu Turun yliopiston seniorit ry:n perustamiskokoukseen
Eläkeläiskerho on toiminut vuodesta 2006 epävirallisena yhdistyksenä, mutta pankit edellyttävät nykyään rekisteröitymistä. Siksi kerhon vetäjäryhmä on Patentti- ja rekisterihallituksen ohjeiden mukaan rekisteröinyt Turun yliopiston seniorit ry -nimisen yhdistyksen. Toivomme, että kaikki eläkeläiskerhon nykyiset jäsenet liittyvät uuteen yhdistykseen ja että mahdollisimman moni osallistuisi TY:n seniorit ry:n perustamiskokoukseen 21.4.2023 luentosali Aavassa (Arcanum) klo 14.00 alkaen.

Kutsu kokoukseen on lähetetty kaikille kerhon jäsenille s-postitse. Kokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen mukaiset asiat

Arcanum neuvotteluhuoneen valaisimia