ESS-verkkoseminaarit 6.2 ja 7.2

Maanantaina 6.2 klo 14-15 (Suomen aikaa) Laura Wilson, Emma Dickinson ja Colin Beavan-Seymour (UK Office for National Statistics) puhuvat ESS:n järjestämässä verkkoseminaarissa otsikolla ”How Respondent Centred Design can be used to tackle survey challenges”. Lisätietoa seminaarista löydät täältä.

Tiistaina 7.2 klo  15-17:40 (Suomen aikaa) neljä kyselylomakesuunnitteluryhmää (Questionnaire Design Teams) esittävät tuloksiaan. Tapahtuma on osa ESS-SUSTAIN-2 -hanketta. Osallistuaksesi, rekisteröidy verkkoseminaariin täällä.

Seminaarin aikataulu:

15-15.40 – Anthony Heath (University of Oxford) and Eldad Davidov (University of Cologne): Attitudes to immigration
15.40-16.20 – Mónica Ferrín (University of A Coruña) and Hanspeter Kriesi (European University Institute): Understandings and evaluations of democracy
16.20-17- Bart Meuleman (KU Leuven) and Staffan Kumlin (University of Oslo): Insights from welfare attitudes modules
17-17.40 – Mark Fabian (Warwick University): Personal and social wellbeing