Seminaari vaikuttavasta potilas- ja asiakasviestinnästä

Tervetuloa kesäiseen seminaariimme, jossa keskitymme vaikuttavaan potilas- ja asiakasviestintään muuttuvassa toimintaympäristössä!

Aika: keskiviikkona 5.6. klo 8 – 15.30
Paikka: Medisiina D, Lauren 1 ja 2.

Seminaari on tarkoitettu kaikille Varhan sosiaali- ja terveydenhuollon asiantuntijoille ja ammattilaisille, jotka työskentelevät asiakastyössä sekä potilasviestinnästä ja vuorovaikutuksesta kiinnostuneille tutkijoille.

Koulutuksen tavoitteena on, että osallistuja tunnistaa potilasviestinnän merkityksen sosiaali- ja terveyspalveluissa sekä muuttuvassa toimintaympäristössä. Osallistuja saa työkaluja vaikuttavaan potilasviestintään sekä vuorovaikutuksen ja vaikuttavuuden tutkimukseen.

Koulutus on maksuton.

Tutustu seminaarin ohjelmaan: Vaikuttava potilas- ja asiakasviestintä – tutkimuksesta käytäntöön_ohjelma

Ilmoittautuminen viimeistään 3.6. Varhan koulutuskalenteri

Seminaarin järjestää Turun yliopiston kansanterveystieteen Hoitava viestintä -hanke sekä Varsinais-Suomen hyvinvointialue